Fest

Igår hade vi 18-årsfest för Simon. Så idag är det till att städa... Fast dom skötte sig snyggt, grabbsen, bättre än jag trodde faktiskt.
Trodde det hela skulle spåra ut helt och hållet ett tag men när dom störande personerna dragit vidare så blev allt genast mycket trevligare.

Igår var jag och Edla ute nästan hela dagen. Det var ju så härligt och det måste man utnyttja varenda sekund av om man har möjlighet.
Vi sopade uppfarten. Eller, jag sopade - Edla hämtade ur högen jag fick ihop och gjorde en annan hög, men hon tyckte det var hur kul som helst. Tror jag måste införskaffa en egen liten sop till henne om jag hittar någonstans. En egen kratta ska hon då få i vår. Tur är det att barn tycker om att hjälpa till när dom är små. Att det sedan kan bli heltokigt är en annan femma, men man lär sig inget om man inte provar själv. Och alla sätt är bra så länge det går framåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0