På väg :)



Jag är fullt upptagen med att köpa, byta och sälja grejer. Bamseskor, Bamsesolglasögon och Hello Kittysolhatt är ett måste för damen i sommar. Ska väl se om jag hinner knåpa ihop lite egna solhattar också för det lär behövas fler än en. Annars är begagnade marknaden säkerligen fullproppad.
Utom dessa saker här ovan kommer 2 par prinsesstrosor och en rosarandig Hello Kitty baddräkt i samma paket. Underbara sjalare som säljer sina helt nya grejer billigt till mig :)

Tvättade upp massor med bebis minikläder igår så dom är nog torra idag.
Chock i min hjärna att jag tyckte Edla var stor när hon föddes! Hon var ju bara 50 cm lång och vägde knappt 3500 gram! Jag kommer väl i värsta chocktillståndet på BB när Edla ska hälsa på. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hon va ju inte alls stor :) Emma vägde ju ett halvt kilo mer :P

2009-04-24 @ 08:30:27
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0