Påsväska (eller nåt)

Jag fick mitt godis till slut. Köpte en chokladkaka med nonstop i stället för dom där linserna jag ville ha. Det fick duga, och det var faktiskt riktigt gott när surilet gick över.

Jag har varit kreativ ikväll och sytt en väskliknande sak. Det blev som en tygkasse med två små fickor inuti. Blev inspirerad av detta mönster: http://syserine.blogspot.com/2008_09_01_archive.html#44709203560206683
Dock blev det inte som jag hade tänkt det så jag fick svära ihop f*nskapet men till slut började det likna något i alla fall.



Vet att första bilden blev på sniskan men jag orkar inte fixa det nu. På nedre bilden syns det röda fodret och fickan som jag sydde. Den större fickan buktar ut lite, så man får plats med en plånbok om man vill det och i lilla fickan är det tänkt att man kan ha mobilen eller något annat roligt som man vill slippa leta i typ tio år innan man hittar det. I alla fall om man är som jag och tar med sig hela livet i väskan.
Nu blev som sagt inte den här som jag hade tänkt mig så jag kommer sy fler såna här, tills jag lyckas med modellen som jag har i huvudet. Så, är någon intresserad av att köpa en billig väskpåse så hojta till här eller via mejl! Sedan kanske det tar ett par dagar innan jag har något att sälja, men det är en helt annan femma ;) kommer inte att använda bara dessa tyger utan andra tyger som bara ligger som jag inte vet riktigt vad jag ska göra med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0