Totalförstörd dag

Idag är allt sådär misslagom i min värld.
Vi for ut och handlade och jag skulle köpa godis. Lite och ingenting i börsen och sugen på EN enda sort. Fanns den sorten? NEJ. Inte på en enda affär och vi var på fyra affärer.
Sedan for vi hem och jag skulle göra biffar. Då hade vi inget ströbröd. Men det gick i alla fall... men ändå. Jag bara kokar alltså.
Sedan, följde jag med lillebror när han skulle skjutsa mamma för jag skulle kolla på fler affåärer efter mitt godis och så skulle jag posta ett paket. Ja, jag vet att jag är patetisk som fan som blir så sur över godis men va fan...
Men nej, inte på en enda affär i hela stan finns mitt godis! Förbannade butiker alltså. Så min dag är typ totalpaj så nu sitter jag här urfattig utan godis över huvud taget. Ska väl gulla med lillebror och höra om han kan ta med sig pengar senare idag och köpa nåt annat åt mig. Men det får bli när det här surilet har gått över.

Nu är jag less på att vara gravid. Det är jättemysigt och så, om man räknar bort foglossningar, förvärkar, all stress jag känner inför det ena och det andra och alla sparkarna på blåsan som gör att jag alltsomoftast måste springa 100 km/h till toan för att inte kissa ner mig... förbannat jävla kul. Det var garanterat en karl som kom på det där att bebisen kan nå pinkblåsan under graviditeten.
Jag vill ha sommar. Vill inte ha blåst och kallt och förbannat tråkigt längre. Nu vill jag ha grönt och blå himmel o massor av blommor och bara frid och fröjd, men det lär jag knappast få. Hela sommaren kommer säkert bli en varm, svettig pina från början till slut och jag kommer lukta bröstmjölk o svett omvartannat och avslaget kommer dröja sig kvar till slutet av augusti.

Idag är en riktig pissdag.

Kommentarer
Postat av: mia

så kände jag också när jag va rgravid med isabelle, och längtar inte till att bli gravid igen ^^ som du säger, jo.. visst det är mysigt.. MEN.. ;)

2009-04-17 @ 18:48:21
URL: http://porslind0cka.bloggspace.se
Postat av: linda

låter som en kanondag :P man få va sur över godis, det kan jag åxå bli :)

2009-04-18 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0