Blommiga tröjan får en kompis ;)

Den blommiga tröjan jag sydde av en klänning köpt på loppis är inte längre ensam. Nu är det en full kreation, en riktigt mysig dress!
Något jag saknar till gumman är riktigt lekvänliga bekväma och samtidigt snygga byxor. Jag har ju sytt nåt par, men hon har helt klart för lite. Så det fick bli dessa:

Mudd längst upp, dekorationer vid knäna som matchar tröjan och så bara vanligt fållat vid fötterna. Nu hoppas jag bara jag har gissat benlängden och midjemåttet någorlunda bra!

Såhär ser hela kreationen ut:


Jag hoppas på livebild i morgon :) Hade tänkt ta på henne setet då.

Kommentarer
Postat av: Kaja

Jättefint! Gillade verkligen tröjan!

2009-08-27 @ 07:58:32
URL: http://www.kajaochlillakrax.se
Postat av: mia

fint, ser inte "billigt" ut.. som set brukar kunna se ut :)

2009-08-27 @ 08:24:08
URL: http://porslind0cka.bloggspace.se
Postat av: Jenny

Men gud så snyggt det blev! Du vet ju vars det finns mera klänningar om du behöver mera tyg! Bara att höra av sig... Super snyggt!!

2009-08-27 @ 08:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0