Pärlan ska bort...

Nej, det här är inget jag egentligen vill.. men onödigt att den bara ska stå och samla damm:


Det följer med ett långt band som man knäpper fast om man vill hänga den över barnvagnen, passar även syskonvagnen och är perfekt för den som packar mycket! Den slukar allt man behöver och lite till.
Den är såklart riktigt läcker att ha som vanlig väska också, den är ju sjukt snygg tycker jag...


Igår låg Knut och sov i vagnen i köket och jag hade såklart hans nya snutte bredvid honom. När jag gick förbi som snabbast så ser jag det här:

Sockersöta pojken min!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj va han krama sin lilla snuttis, då va det ett bra syprojekt :)

2009-08-21 @ 14:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0