Priser på mössor

Har fått lite förfrågningar om priser på mössorna.

Som sagt så vill jag ha 75:- för den oreanga i velour med trikåfodring i föregående inlägg.
Men eftersom dom andra tygerna jag har är betydligt dyrare så stiger priset en aning för mössor i andra färger/mönster. Köper man flera så ordnar vi ett lite bättre pris.

En mössa i strl 1-3 år ligger prismässigt på 100-120 kr. Då är materialkostnaden täckt samt att jag får en liten slant för själva jobbet.
Jag kommer inte att diskutera något väldigt mycket om varför jag tar betalt osv. Vill man ha en mössa eller annat plagg uppsytt så blir det faktiskt inte gratis. Jag kan inte ge bort allt jag syr - det har jag faktiskt inte råd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0