Luciamys!

Idag var det Lucia-mys på dagis. Det var riktigt mysigt. Barnen kom in och sjöng för oss föräldrar och syskon och dom var så duktiga. Dom hade till och med övat in en liten teaterscen till en av låtarna. Lilla kickan håller på att vara stor.

Idag kom äntligen den randiga och stjärnmönstrade velouren! Superfin och härlig! Men, jag tycker nog att det kostade mer än det smakar.. i varje fall med tanke på hur länge jag har fått vänta. Dock fick jag ju faktiskt en meter extratyg som "plåster på såren" eller vad man ska säga... Så jag antar att det gör min väntan lite mera värd, men jag har inte bestämt än om jag kommer att beställa därifrån mer, jag har inte lust att vänta såhär länge någon fler gång.

Har sytt färdigt en klänning/tunika till Edla ikväll, den blev kanonfin! En riktig "tjejkaramell". Tycker jag i alla fall. Ska försöka ta en livebild i morgon om hon nu vill ha den på sig i morgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0