Syskon med pirater

Sydde Edlas piratlinne i förrgår kväll så hon hade det på¨sig igår, men jag hann inte fota det eftersom hon spillde saft och nu ligger linnet i tvättkorgen och väntar på att tas om hand av tvätterskan :p
Blev färdig med Knuts body idag, och jag är supernöjd! Blev lika nöjd med Edlas linne också så jag är riktigt nöjd med mig själv.
Framsidan:

Tyvärr hängde inte hjärnan med när jag klippte till bitarna. Det var meningen att baksidans motiv skulle bli framstycke, men skitsamma. Jag får sy en till :p
Baksidan:

Hur som helst lär jag vara ganska ensam om bodyn i lilla Lycksele :)

Idag kom svärmor oc svärfar förbi och Nisse och Benny var duktiga och började med glasväggen till duschen. Edla fick följa med dom tillbaka till Malå, det känns ganska skönt faktiskt. Särskilt som Benny jobbar ikväll och i morgon på dagen, så jag och Knut får göra precis vad vi vill.

Jag var med på Ansia campingens loppis igår kväll. Tänkte sälja massvis med flickkläder, men dom som ille ha flickkläder hade för stora flickor och jag för små kläder :( Jag fick dock sälja andra grejer så det blev hyfsat bra timpeng ändå av att stå där. Men snart tror jag att jag kör iväg kläderna som jag rensat ut till tippen för jag orkar inte ha dom liggandes. Ska göra nåt försök till sedan åker dom. Jag menar, 5 och 10 spänn per plagg, det r väl ändå inte dyrt? Nu är det skiftande kvalité på plaggen, men dom är fullkomligt funktionsdugliga och dom allra flesta i fint skick.
Skitsamma. Nu ska jag kolla runt lite här på the internet :p

Kommentarer
Postat av: Kicki Lindström

Wow! Vilka fina grejer du syr!!

2009-08-12 @ 10:13:46
Postat av: Maria Örnberg

Hej. Du är väldigt duktig på det du gör :) Inte visste jag om att du sydde kläder på detta vis, kul! När jag och Mark får barn så får du gärna sy kläder till våra småttingar :) Kram

2009-08-17 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0