Piratlinne

Eftersom det blev satfläckar på Edlas linne före jag hann fota det så kommer bilder nu.
Framsidan:


Baksidan:



Jag älskar det här tyget! Det är samma tyg, ändå kan man få ut hur många olika tryck på plagget som helst!
Love it, love it, love it. Edla tyckte också det var fint. Risken finns att jag köper mer...

I morgon: Skellefteå på shopping, Stackgrönnan och äta jätteräkmackor, kanske O´learys till middagen (om jag får bestämma), sedan Malå. Vi är i Malå till tisdag eller onsdag.

Jag ska på Ohlssons tyger och kolla vad dom har för roligt i stuvbitslådorna :) Ska kolla mer muddväv också, har hel slut på brun och så vill jag ha någon fler rolig färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0