Bennys födelsedag

Igår fyllde min kära man hela 31 år!
Jag hade gjort en smörgåstårta till honom och bakat blåbärspaj, det är aldrig fel något av dom sakerna ;)


Det var första gången jag gjorde en smörgåstårta, men det blev supergod! Jag tog franskbröd och skar bort kanterna, det fick bli botten. Sedan gjorde jag egen skagenröra, på med mer franska och sedan dekorationerna.
Det blev riktigt lyckat.

Idag kom svärmor och svärfar och uppvaktade sonen sin, så dom har varit här mest hela dagen. Vi åt god mat och jag snodde ihop en pitekaka så att vi skulle ha nåt mjukt fikabröd också ;) Det låter som om vi inte gör annat än att vräka i oss, men det gör vi faktiskt.

Jag har köpt "lite" mera tyg.... 2,5 meter för att vara exakt. ganska dyrt tyg också men jag börjar inse att kvalite är något man betalar för när man köper tyg, dessutom kommer Edla få många fina kläder av det, bebis också.
Har fått sälja lite barnkläder som Edla aldri använder, kan vara bra för att finansiera alla mina tyginköp. Men men, man prioriterar ju bort annat i stället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0