Härliga vår!

Nu känns det verkligen att våren är här!
Idag har vi varit nere vid Djupskolavan och åkt "snurrpulka" och Benny och Edla har åkt rutschkana och det var hur härligt som helst! Solen värmde verkligen så efter lunch tog vi en promenad och Edla sov ute i vagnen och hade det mysigt och gott.

Vårmössan som jag trodde att jag lyckats med är verkligen i minsta laget, hon får på sig den men den åker uppåt så den täcker inte riktigt hela öronen... så den får nog doneras bort till någon med mindre huvud i stället.
Dock har jag hunnit sy en till tröja idag, eller t-shirt. Använde mig av spillbitar, riktigt skönt att bli kvitt lite sådana också och det här tröjmönstret är perfekt för att bli av med sådana bitar. Egentligen ska det vara långärmat men jag kortade armarna (annars skulle tyget inte ha räckt, det räckte precis) så det blir intressant att se om gumman kan ha den i morgon, nu ligger hon och sussar.


Svärmor och svärfar var förbi en sväng också idag och det var trevligt som vanligt. Vi åt middag ihop, det blev lite ihopskrap men det är ju mat det med. Benny hade bla gjort en god köttfärspaj :)

Nu ska jag fortsätta på ett projekt som jag inte riktigt vet om jag någonsin kommer bli klar med... vi får väl se ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjusigt!

2009-03-25 @ 10:27:14
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0