PAKET


Dessa två underbara högar ligger nu på busstationen, redo att hämtas ut :)  Trodde det skulle vara typ 3-4 meter tillsammans men det visade sig vara ca 3.5 meter i varje hög... så nu får symaskinen gå varm framöver!

Idag på förmiddagen har jag, mamma och Edla varit och hälsat på fröken Olsson och sett när hon jobbar stenhårt. Edla fick lite godisbitar med sig därifrån, så hon var supernöjd sen när vi var på Dollar Store, fast jag tror hon lämnade lite spår efter sig där för hon spottade ut en eller två godisar på golvet.
Nu är vi i alla fall hemma igen (tydligen) och har ätit lunch. Vi åt en riktig delikatess - korv och makaroner. Edla blev så exalterad när hon såg påsen med makaroner så hon hann rycka åt sig den innan jag hann med... så det var makaroner ÖVERALLT. Världens mest ledsna unge när jag skulle börja dammsuga upp makaronerna, så vi hjälptes åt att plocka upp hela miljonen makaroner och så sköljde jag av dom som jag skulle koka i stället. Då fick hon makaronskruvar till slut i alla fall.
Nu ligger hon i alla fall och tar en liten slummer, det lär nog behövas för hon var helt slut på när vi hade ätit. Plus att hon sov halvdåligt natten som var, stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0