Kaninbody & byxor


Okej, ingen livebild... men i alla fall en bild :)

Under dagen/kvällen har jag pysslat ihop en omlottbody som har legat lääänge och väntat på att bli ihopknåpad. När den sedan var något sånär klar (det fattas några knappar, knapparna tog nämligen slut under resans gång...) så kastade jag ihop ett par muddbyxor av enfärgat tyg som kan funka till lite allt möjligt. Bytte till mig den helfärgade turkosa interlocken mot ett annat tyg men jag blev lite besviken faktiskt, eftersom det verkar noppa lätt. Men kanske blir jag övveraskad efter ett par tvättar och inser att kvalitén faktiskt var okej.. vi får väl se.
Jag ska väl lägga till att jag har sytt en omlottbody från samma mönster tidigare men den är nog inte fotad och utlagd.. den bodyn har gul trikå som bas och landskap som framstycke, riktigt fin faktiskt. Ska även sy fast RebbanDesign lappar på bodyn och byxan, och såklart knappa klart bodyn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0