Sjuka uppdateringar

Idag är E mycket piggare. Hon har ju vart dålig i feber och hosta. Hostan har hon kvar mycket av, och kanske lite, lite feber, men hon är betydligt piggare! Nu byger hon lego själv och har ätit lite på morgonen/förmiddagen så jag hoppas verkligen att hon blir frisk nu. Jag skulle lätt ha bytt med henne så att hon kunde ha fått slippa.

Igår kom svärföräldrarna från Malå och var hos mig och barnen medans B jobbade. Det var väldigt snällt, speciellt tur för K för E ville nästan bara vara med mamma hela tiden. Inte konstigt då man är liten och sjuk.
Natten mot igår så sov E i sin djungelklänning, hon älskar den! Tyvärr blev den aningen för stor, men skitsamma... funderar på att sy ärmmuddar i armsluten och korta ner ärmarna lite, som det är nu fick jag vika upp säkert 5 cm och jag tycker inte det är snyggt.

På bilden är hon i alvedondimma :) Lite dålig bild också, jag vet. Men whatthafuck I don´t give a damn... typ.
Hon hade på sig klänningen ända tills det blev åt helskotta för varmt för henne igår så hon var tvungen att ta av sig den.
Lillmans tröja i djungel och rött är också färdig, men jag ska göra några mindre justeringar på den innan jag vill visa upp den. Håller även på med några andra små söta saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0