Urschan då..

Ingen livebild på Kitty-tröjan och byxorna än. Jag orkar inte ladda upp kortet från mobilen... så jag måste försöka ta med kameran men det har ju vart så himla varmt ute så hon behöver ju faktiskt inte ha Kittytröjan på... och inomhus svettas hon ju ihjäl om hon har den, så bilden komer senare.

Jag hade hoppats på att mina underbart fina tyger skulle komma snart någon gång... det börjar klia fruktansvärt i fingrarna nu efter att få sätta mina idéer till färdiga plagg. Förhoppningsvis så går trycken hem hos E, så får jag byta ut kläderna som hon aldrig använder till sånt som hon kanske kan tänkas använda.

K behöver dessutom bodys, bodys och bodys. Långärmade framförallt. Och så behöver han byxor. Egentligen strumpor också men det finns ju inga! Eller jo, på Lindex och åhléns och Chickaboom men jag har inte orkat fara in på stan för typ två par strumpor... Får väl så byxor med strumpor så slipper jag jaga rätt på dom där små gangstarna som alltid försvinner i tvätten men vars det vette tusan.

Har sett att många har börjat julpynta och det är mysigt. fastän jag tycker nog att det är liiite fusk att tjuvstarta före första advent-helgen. Men jag ska nog fuska jag med och koppla in julbelysningen snart, så lyser det upp lite i det här tråkiga ruskvädret! Det är ju otroligt varmt och lite snö för att vara så långt in i november.

Nu ska jag fortsätta klippa upp lite tyg, jag får nöja mig men lilla gömman som jag redan har *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0