Amningströjor *äntligen*

Nu, äntligen, har jag två amningströjor som är långärmade!


Den första tröjan är i lila velour, ärmsluten fick bli lime/rosa-randig velour och jag är supernöjd med den! Det är så härligt tyg och den blev riktigt bekväm också.
Den andra tröjan har ljusblå fleece som täcker brösten - perfekt i vinter! Det randiga trikåtyget hade jag faktiskt sytt en tröja av redan men den blev jag så missnöjd med så den slaktades och fick bli ärmar och nederkant på denna tröja. Bakstycket är ljusrosa.
Nu inväntar jag lite nya tyger (som inte kommit än) så det blir förmodligen i alla fall en till amningströja för jag hoppas ju att jag får använda amningskläderna några månader till... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0