Skrållanklänningar

Jag är ju som dom flesta vet ganska dålig på att lägga upp kort här... men nu kommer bilder på dom två klänningarna som jag sydde till E:s Skrållan-dockor :)

En med Hello Kitty, ett absolut måste! Dockan fick också ett matchande täcke med hjärttyg på baksidan, täcket går alltså att vända på och matchar också hjärtklänningen som ser ut såhär:

Sedan har K fått nya kläder:


T-shirten har varit klar ganska länge, ljusblå botten med bruna kaniner. Dock har han alldeles nyss fått börja använda den då den har varit för stor tidigare.
Byxorna är sydda i grön velour från Hilco och randig muddväv från Ohlssons tyger. Jag älskar dom gröna färgerna och velouren är verkligen supermysig!

Har en hel del projekt på gång som jag hoppas att jag ska ta kort på inom kort men ni som följer min blogg vet ju att det kan ta sin tid... men den som väntar på något gott ;)

Eftersom jag har slutat amma helt och hållet (för ganska många vekor sedan) så kommer jag att sälja bort lite amningströjor:

Röd långärmad tröja från H&M, välanvänd men fortfarande fin. 30:-

Randig tröja med 3/4 ärm från H&M, också den välanvänd men funkar fint till en till ammande mamma :) 20:-

Rosa kortärmad från H&M, väldigt välanvänd men funkar ett tag till. 15:-

[email protected]


Kommentarer
Postat av: Kaja

Snyggt! Borde nog också göra något åt dockorna... De är hopplöst tråkigt klädda här!

2010-02-03 @ 19:14:41
URL: http://www.kajaochlillakrax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0