Nya alster!


Byxor till K i härlig stjärnvelour, som kom fram till slut! Han har även randiga byxor i velour som går i samma färger, samt en matchande tröja.

jaja, jag vet - bilden är inte den bästa. Trött som attan med tutte och snutte - men världens sötaste ändå! Kjolen sydde jag för länge sen, men tröjan är ny, sydd av två lite större stuvbitar.

Stjärnor och ränder i velour. Superfint tycker jag själv! Knut har ett likadant set, men han fick en tröja i stället för klänning/tunika.

Jag har faktiskt hunnit sy mera också men jag är så lat då det kommer till att ta bilder och lägga upp dom... Men det kommer. jag ska bli bättre på det :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej! Överlevt jul å nyår? :) Fina grejer du gör men det ha jag ju sagt förut :)

2010-01-07 @ 20:37:32
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0