Fullspäckat

Idag har jag lekt och lekt och lekt, fått besök av gamla vänner, lekt lite till i väntan på att barnens mormor & co skulle återvända från shoppingens galna värld, vart hos mormodern i fråga och ätit god man, godaste äppelkakan jag smakat och avnjutit trevligt sällskap i form av min underbara familj och moster och min kusin L som hälsar på från Umeå.

Nu: Tröttare än tröttast. Tänker inte se någon Melodifestival tycker den har blivit lite uttjatad, tycker det är mest halvdana låtar med och framför allt tycker jag att det är uppdelat på för många gånger, tyvärr. Så jag tänker gå mot strömmen och gå upp och krypa ner under täcket och se en DVD-film med min man och jag hoppas att K somnar snabbt.

E fick en tvådelad flanellpyjamas av plastmormor och en jeanskjol. Hon var helt knäckt när vi kom hem efter middagen men var så stolt när hon tog på sig pyjamasen och hon sa "mjuk och skön!" och skrattade och nu sussar hon, lilla stumpan.

 

Det går alldeles för fort. Tiden bara springer iväg. Vars tog min lilla bebis vägen? K kryper och sitter och leker och jag fattar inte när han började med det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0