Skidor och mammaträff!

Igår åkte jag och mamma på barnloppis här i stan. Jag fyndade barnskidor till E och hon har provat dom idag, hon var jätteduktig och tyckte det var roligt :)
Mamma fyndade massor till barnen! Bla en hög med DVD-filmer och såklart blev E gladast över "Alla barn i Bullerbyn", men alla filmer lär ses massvis med gånger innan hon har nött ut dom!
Kläder fyndades också av mamma, till båda barnen och E hade på sig en av tröjorna idag, en lila med ett glittrigt hjärta i silver med paljetter på. Min lilla prinsessa.

Hade besök av två av mina favoritmammor idag! Vi fikade thekakor med diverse pålägg och hade intressanta samtalsämnen ;) Mycket trevligt att börja träffas igen efter ett lååångt juluppehåll och sjukdomar som varvar varandra.

Nu vill jag bara träffa lilla A och få snusa en bebis en stund! Men kanske, kanske till veckan hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Mia

du måste höra av di gnär ni far på loppis!! :D:D

2010-04-06 @ 15:38:26
URL: http://porslind0cka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0